Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopol

Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopol
Możliwość komentowania Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopol została wyłączona, 09/01/2013, przez␣, w␣deweloperzy, marketing nieruchomości, mazowieckie, nieruchomości, Warszawa, wynajem

Do grona najemców powstającego na warszawskiej Białołęce FACTORY Warszawa Annopol dołączyła marka NIKE. Pierwsze zakupy w salonie z obuwiem i odzieżą sportową NIKE będzie można zrobić w dniu otwarcia nowego centrum outlet FACTORY, zaplanowanego na pierwszy kwartał 2013 roku.

NIKE to jedna z marek najdłużej obecnych w centrach wyprzedażowych FACTORY. Salony z produktami NIKE funkcjonują w całej sieci FACTORY, na którą składają się centra zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Nowy najemca FACTORY Warszawa Annopol zajmie lokal o powierzchni 770 m2.

 „NIKE to jeden z naszych najbardziej doświadczonych partnerów działających w formule wyprzedażowej outletów FACTORY. Pierwszy salon sprzedaży tej popularnej marki rozpoczął działalność wiele lat temu w – obchodzącym niedawno jubileusz dziesięciolecia – FACTORY Warszawa Ursus. Cieszymy się, że NIKE zdecydowało się na rozwój swojej sieci sklepów razem z rozwojem naszej sieci centrów outlet. Najnowsza umowa jest już drugą podpisaną przez nas bezpośrednio z NIKE Retail” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska.

Centrum wyprzedażowe FACTORY Warszawa Annopol będzie już drugim outletem wybudowanym w stolicy przez NEINVER Polska. Jednocześnie będzie to największy obiekt handlowy tego typu na całym Mazowszu. Nowe centrum powstaje w dynamicznie rozwijającej się warszawskiej Białołęce, przy skrzyżowaniu Trasy Toruńskiej z ul. Annopol.

Lokal zajmowany przez NIKE będzie działał w sąsiedztwie takich marek jak Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel. Po otwarciu przewidzianym na pierwszy kwartał 2013 roku, będzie w nim funkcjonowało 120 sklepów, oferujących produkty sprzedawane w cenach niższych o 30-70% niż w tradycyjnych galeriach handlowych.

 Na placu budowy FACTORY Warszawa Annopol dobiegają końca prace przy montażu elewacji, wewnątrz powstały już ściany oddzielające lokale najemców i pierwsze witryny, a w budynku uruchomiono już ogrzewanie. Zakończono także prace związane z budową parkingów dla 800 samochodów, a także porządkowanie terenu na zewnątrz budynku.

 FACTORY Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Warszawie, które będzie działało po praskiej stronie Wisły. Swoim zasięgiem obejmie ponad 3 mln klientów ze wschodniej części Warszawy oraz okolicznych miast, m.in. Wołomina, Marek, Ząbek i Radzymina. Obiekt uzupełni ofertę wyprzedażową pierwszego w Polsce centrum outletowego, czyli obchodzącego swoje 10-lecie FACTORY Warszawa Ursus.

 Projekt drugiego już w stolicy FACTORY powstał w zgodzie z zasadami zrównoważonego budownictwa. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, któremu przyznano certyfikat środowiskowy BREEAM już na etapie projektu. W listopadzie centrum zostało laureatem konkursu CEE Green Building Awards 2012, zdobywając statuetkę „BREEAM Design Phase Certificate”.

 Generalnym wykonawcą inwestycji realizowanej przez NEINVER Polska i wartej 35 mln euro, jest Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER.

 

Omnie NEINVER

NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. NEINVER posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży nieruchomości, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech , we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii. Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W 2009 roku NEINVER skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”. NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości. W Polsce NEINVER obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158 500 mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej. W 2002 NEINVER uruchomił pierwsze w kraju centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus. W 2007 powstała Galerii Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce - za realizację której firma otrzymała tytuł „Budowa Roku”. W 2008 NEINVER zrealizował autorską koncepcję FUTURA Park, łączącą centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym we Wrocławiu. Otwierając w 2011 roku FUTURA Park Kraków, NEINVER pioniersko połączył oba koncepty sprzedażowe pod jednym dachem. Krakowski FUTURA Park to pierwszy w Polsce istniejący kompleks handlowy z certyfikatem BREEAM, potwierdzającym najwyższe standardy ekologiczne budynku. Od 2009 roku NEINVER realizuje największy z dotychczasowych projektów – rewitalizację centrum Katowic. Inwestycja obejmuje budowę nowego dworca kolejowego oraz układu komunikacyjnego wokół, budowę Galerii Katowickiej i budynku biurowego, a także podziemnego dworca autobusowego. *** NEINVER Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów. Firma koncentruje się na podejmowaniu działań zmierzających do regularnego wzrostu wartości nieruchomości. Obecnie NEINVER Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158 500 mkw. W portfolio firmy znajdują się centra outlet: FACTORY Warszawa, FACTORY Wrocław, FACTORY Poznań, FACTORY Kraków, parki handlowe FUTURA we Wrocławiu i Krakowie, oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.