Portal dla hotelarzy, Karpacz.net, zanotował ponad 4,5 mln odsłon

Możliwość komentowania Portal dla hotelarzy, Karpacz.net, zanotował ponad 4,5 mln odsłon została wyłączona, 20/04/2012, przez␣, w␣apartamenty, dolnośląskie, domy, mieszkania, mieszkaniowe, nieruchomości, wynajem

Branża hotelarska w regionie to najprężniej rozwijająca się gałąź biznesu na terenie jeleniogórskim. Współczesny marketing nie wymaga już dużych nakładów finansowych, tylko pomysłowości i wiedzy. Minęły już czasy, gdzie na reklamę mogły sobie pozwolić tylko duże, bogate firmy. W obecnych czasach nie wygrywa rynku ten, kto wstawi większą reklamę, lecz ten, kto da się znaleźć. Obiektom hotelowym zlokalizowanym w okolicy pomaga serwis Karpacz.net, wydawany przez lokalną firmę NetFactory, który w ciągu dwóch lat odwiedziło prawie 600 500 unikalnych użytkowników, generując ponad 4 500 000 odsłon.

Z względu na bogate walory turystyczne, Karpacz z każdym rokiem staje się coraz bardziej popularny nie tylko wśród turystów polskich, ale również tych z zagranicy. Wynika to z bogatej oferty sportowo-rekreacyjnej, która nie jest już sezonowa, bowiem miasto stanowi niezwykłą atrakcję turystyczną i latem, i zimą. Lokalny portal turystyczny – Karpacz.net umożliwia zamieszczenie kompleksowej prezentacji informacji o obiekcie hotelowym, dodanie mapki z zaznaczoną lokalizacją, dokładnego opisu, aktualnego cennika, szczegółowej galerii zdjęć i danych kontaktowych. Coraz więcej właścicieli i managerów zarządzających decyduje się również na zamieszczenie wirtualnego spaceru po nieruchomości i okolicy, bowiem warto pamiętać o jednym, istotnym fakcie: tylko odpowiednie wyeksponowanie walorów obiektu zapewni zdecydowanych na pobyt gości, którzy decyzję o wyborze miejsca noclegowego podejmują z drugiego końca kraju czy świata.

Dzisiaj praktycznie każdy szuka informacji przede wszystkim w sieci, porównuje ceny pensjonatów, hoteli, domów wypoczynkowych oraz oferty firm turystycznych. Jest dużo łatwiej siedzieć sobie przy biurku, popijać kawę i wyszukiwać informację w Google niż przeglądać setki stron gazet – mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory, wydawca serwisu turystycznego Karpacz.net. Nasz serwis wyświetla się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce na najpopularniejsze słowa: Karpacz, Karpacz pensjonaty, Karpacz pokoje, kwatery Karpacz, wolne pokoje Karpacz, hotele Karpacz czy pensjonaty w Karpaczu, co zapewnia skuteczną reklamę wszystkim obiektom noclegowym, które decydują się na umieszczenie swojego wpisu właśnie na naszej stronie. Obecnie, wysoka pozycja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, dlatego reklama obiektu hotelowego w serwisie Karpacz.net to najlepsza, najtańsza i najbardziej efektywna forma reklamy – dodaje.

Reklama w Internecie to nie tylko moda na nowoczesną formę prezentacji firmy, ale przede wszystkim najskuteczniejszy sposób na pozyskanie potencjalnych klientów i zwiększenie zysków. Te dobrze wypozycjonowane serwisy, które pokazują się na pierwszych miejscach na liście wyszukiwarki, zapewniają odpowiednią oglądalność milionów, zainteresowanych znalezieniem odpowiedniego lokum, turystów. Działania to wspomaga przygotowania i odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa ośrodka wypoczynkowego, ale to przecież oczywiste, że opłaca się wyjść przed konkurencję i stać się bardziej widocznym.

Od kilku współpracuję z firmą NetFactory i jestem z tej współpracy bardzo zadowolona. Podstawowe zalety firmy to profesjonalizm, rzetelność, solidność, a to w tej branży jest -niestety- ciągle rzadkością. jesteśmy zaskoczeni popularnością jaką cieszy się strona www.karpacz.net wśród potencjalnych klientów. Sposób prezentacji oferty i możliwość promowania się w formie banerów przynosi nam wymierne korzyści w postaci zapełnionego terminarza rezerwacji – mówi Aneta Kałuża z pensjonatu Classic w Karpaczu.

Koszt zamieszczenia wpisu reklamowego na portalach turystycznych jest niewielki w porównaniu z promowaniem się w innych mediach, a niewątpliwie najlepiej mierzalny i skuteczny, bo docierający do milionów potencjalnych gości obiektu noclegowego. Ceny są uzależnione od liczby portali, na których widnieje wpis danego ośrodka, umiejscowienia opisu obiektu w serwisie, opcji dodatkowych oraz czasu emisji. Średnio, za wpis całoroczny, należy zapłacić od 200 do 1800 zł netto, co zwraca się już po średnio dwóch – trzech rezerwacjach. Wysoka efektywność, precyzyjna mierzalność działań marketingowych oraz niskie koszty to tylko nieliczne powody dla których przedsiębiorcy wybierają promocję w sieci.

NetFactory to firma z dziedziny nowych technologii informatycznych, która zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów, tworzeniem stron WWW, skutecznym pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, kompleksowym kreowaniem wizerunku firmy oraz prowadzeniem portali regionalnych serwisów turystycznych: www.karpacz.net, www.e-karpacz.eu, www.rewal.net.pl, www.szklarska-poreba.pl i in.

Kontakt dla mediów:

Joanna Babiś

Manager ds. Marketingu i PR

e-mail: [email protected]

tel. 75 76 18 211

Omnie NetFactory

NetFactory (www.netfactory.pl) to firma z dziedziny nowych technologii informatycznych, która zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów, tworzeniem stron WWW, skutecznym pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, kompleksowym kreowaniem wizerunku firmy oraz prowadzeniem ponad 90 regionalnych serwisów turystycznych m.in.: www.karpacz.net , www.rewal.net.pl , www.sale-konferencyjne.pl, www.noclegi.net.pl, www.szklarska-poreba.pl , www.weekend-we-dwoje.pl i in. NetFactory, działając na rynku prawie 10 lat, współpracuje z ponad 1000 firm i instytucji z całego kraju oraz z zagranicy. Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientów nie ograniczamy się tylko do tworzenia portali, stron internetowych czy pozycjonowania i promowania, lecz świadczymy również usługi szeroko rozumianego marketingu internetowego. Trzon zespołu firmy stanowią długoletni pracownicy, posiadający bogate doświadczenie rynkowe oraz najwyższej klasy specjaliści sukcesywni doszkalający się, by móc nadążyć za nowymi trendami marketingu internetowego.