Które obiekty szpecą Polskę – konkurs
Konkurs „Miastoszpeciciel 2014” rozstrzygnięty. Wygrała warszawska Rotunda w centrum miasta, w której swoją siedzibę ma PKO BP. Niechlubne wyróżnienie otrzymały również Kraków za ulicę Josepha Conrada, która słynie z chaosu reklamowego i Limanowa za miejski rynek.
Użytkownicy Facebooka za najbrzydszy uznali budynek usługowy w Kielcach, który jest naszpkiowany reklamami i szyldami.
Do tegorocznej edycji zgłoszono 57 obiektów. Rotunda zawdzięcza zwycięstwo głównie wielkoformatowym reklamom, które regularnie pojawiają się na ścianach obiektu. Tegoroczną edycję konkursu zorganizowało Stowarzyszenie Miasto Moje. Jak mówią organizatorzy, celem przedsięwzięcia jest „wyłonienie najbardziej szkodliwej dla polskiego krajobrazu reklamy lub budynku w najbardziej spektakularny sposób obwieszonego reklamami”.
Sprawdź aktualne ceny mieszkań i domów w Polsce
Źródło: www.zw.com.pl
Photo by Aisano (CC-BY)