Kto pracuje z Pośrednikiem

Kto pracuje z Pośrednikiem
Możliwość komentowania Kto pracuje z Pośrednikiem została wyłączona, 18/12/2017, przez␣, w␣Headline, nieruchomości, porady

W zespołach warszawskim i poznańskim MojeNoweM zastanawialiśmy się nad tym, jaki cechy charakteru, osobowości lub społeczne posiadają klienci Pośredników. Nie wszyscy Polacy decydują się na sprzedaż nieruchomości z Pośrednikiem. Jednak Ci, którzy pracują z agentem nieruchomości mają jakieś cechy, które są powtarzalne, identyfikują Klientów.

Posiadając taką listę jesteśmy w stanie już podczas pierwszych rozmów z potencjalnymi klientami, próbować identyfikować te cechy i w dalszych rozmowach opierać się na nich, aby tak dobrać usługę Pośrednictwa, by Klient otrzymał to czego od Pośrednika oczekuje.

Jeśli jednak nasz potencjalny klient nie posiada żadnej z tych cech, to znaczy, że jest spore prawdopodobieństwo, że nie będzie on chciał pracować z Pośrednikiem.

Nasze rozważania rozszerzyliśmy o grupę recampową na facebooku. Tam doświadczeni Pośrednicy pomogli nam uzupełnić naszą listę o analizę opartą na ich doświadczeniu. Dziękuję za cenne uwagi Pośrednikom recampowym. Na miejscu wspierały nie Barbara Chalińska i Magdalena Pomorska – Wasza pomoc była nieoceniona.

Zobaczcie co nam wyszło

Kto pracuje z Pośrednikiem?

Cechy charakteru, osobowości, społeczne

  • nie ma czasu, jest zapracowany
  • nie zna lokalnego rynku, języka
  • nie wie jak się zabrać do sprzedaży
  • ma dość ludzi, sytuacji, czuje się bezradny
  • ma swoich ludzi (prawnika, architekta, gosposię, ogrodnika)
  • ma problemy społeczne, jest chory, niesprawny fizycznie
  • nie ma go w internecie, nie wie jak się po nim poruszać
  • ma już zaufanie do Ciebie
  • ma załatwić sprawę zleconą przez szefa
  • ma świadomość procesu sprzedaży (czytał naszą checklistę)
  • wykształcenie wyższe, pracownik wyższego szczebla, wolny zawód
  • ważny jest dla niego prestiż, prywatność
  • rodzice studentów, maturzystów
  • inwestor, chce mieć swojego człowieka od okazji
  • skłócony z kimś, w trakcie rozwodu, przyjął spadek
  • rodzina 2+ zmieniająca mieszkanie na większe

Rzućcie okiem na tę listę i przeanalizujcie swoich Klientów. Czy każdy z nich posiadał przynajmniej jedną z tych cech? Jeśli tak, to lista jest kompletna, możecie ją sobie wydrukować, nauczyć się na pamięć, pamiętać o niej przy rozmowie z potencjalnym Klientem.

źródło: reblog.pl

Omnie Krzysiek Kowalkowski

Od stycznia 2017 roku, razem z Basią Chalińską prowadzimy firmę szkoleniową dla agentów nieruchomości oraz agencję nieruchomości, gdzie skupiamy się na marketingu oraz generowaniu leadów dla współpracujących z MojeNoweM agentów nieruchomości. Ja sam jestem odpowiedzialny za marketing, technologię oraz projektowanie usług oferowanych przez MNM i agentów nieruchomości z nami współpracujących. Z branżą nieruchomości związany jestem od ponad 10 lat – byłem odpowiedzialny za rozwój portali ogłoszeniowych (w tym Domiporta.pl, Gratka.pl). Zajmowałem się tam marketingiem, user exerience, projektowaniem usług, sprzedażą, technologią oraz rozwojem biznesu. Jestem współorganizatorem największej w Polsce konferencji dla branży nieruchomości recamp.pl. W ostatniej 7. edycji w marcu 2017 wzięło udział ponad 540 profesjonalistów z branży.