Konferencja „Marketing internetowy w branży hotelarskiej” już za nami

Konferencja „Marketing internetowy w branży hotelarskiej” już za nami
Możliwość komentowania Konferencja „Marketing internetowy w branży hotelarskiej” już za nami została wyłączona, 11/06/2012, przez␣, w␣porady, Uncategorized

Okazuje się, że portale społecznościowe to nie tylko forma komunikacji pomiędzy znajomymi czy przyjaciółmi, ale także doskonałe narzędzie do pozyskania nowych klientów dla hotelarzy. Przekonywali o tym organizatorzy konferencji „Marketing internetowy w branży hotelarskiej”, która odbyła się w Pensjonacie Karkonoski w Karpaczu 31 maja 2012 r.

 

 

Konferencja to pierwsze tego typu spotkanie w regionie dla hotelarzy, managerów i kadry zarządzającej obiektami hotelowymi. Jego organizatorem była firma NetFactory, zajmująca się m. in. doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów czy kreowaniem wizerunku firmy.

– Hotelarz nie jest w stanie sam zapoznać się ze wszystkimi możliwościami, które niesie ze sobą Internet, dlatego zorganizowaliśmy tę konferencję, aby pomóc i w fachowy sposób pokazać, jak dostosować swoją ofertę do zmieniającej się technologii – mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory.

Jak powinna wyglądać funkcjonalna i użyteczna strona internetowa obiektu hotelowego, marketing online w hotelarstwie oraz social media w branży hotelarskiej – w ramach tych trzech bloków tematycznych specjaliści z zakresu nowych technologii informatycznych przybliżyli uczestnikom konferencji wartość, jaką dla współczesnego hotelarza niesie ze sobą Internet.

– Ze swoich własnych doświadczeń wiem, że tradycyjne formy dotarcia do klientów, np. w formie papierowej, nie są już takie skuteczne. Internet daje mnóstwo możliwości, trzeba tylko umieć je wykorzystać – mówi jedna z uczestniczek konferencji, Barbara Jaskólska, właścicielka Hotelu Artus w Karpaczu.

 

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się jaką rolę w nowoczesnym marketingu branży hotelarskiej odgrywają popularne portale społecznościowe, jakie znaczenie ma możliwość panoramicznego, wirtualnego odwiedzenia obiektu czy jaką wartość – w porównaniu do tradycyjnych form – niesie ze sobą reklama w Internecie czy możliwość szybkiego kontaktu.

– To ogromnie ważne, aby hotelarz – poprzez zamieszczane na swojej stronie internetowej formularze kontaktowe – szybko reagował na wiadomości od klientów. Bez tego nie mam mowy o sprawnej komunikacji – tłumaczy Marek Brodowski z firmy NetFactory.

Na koniec szkolenia każdy uczestnik otrzymał imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

 

Omnie NetFactory

NetFactory (www.netfactory.pl) to firma z dziedziny nowych technologii informatycznych, która zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów, tworzeniem stron WWW, skutecznym pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, kompleksowym kreowaniem wizerunku firmy oraz prowadzeniem ponad 90 regionalnych serwisów turystycznych m.in.: www.karpacz.net , www.rewal.net.pl , www.sale-konferencyjne.pl, www.noclegi.net.pl, www.szklarska-poreba.pl , www.weekend-we-dwoje.pl i in. NetFactory, działając na rynku prawie 10 lat, współpracuje z ponad 1000 firm i instytucji z całego kraju oraz z zagranicy. Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym oczekiwaniom naszych Klientów nie ograniczamy się tylko do tworzenia portali, stron internetowych czy pozycjonowania i promowania, lecz świadczymy również usługi szeroko rozumianego marketingu internetowego. Trzon zespołu firmy stanowią długoletni pracownicy, posiadający bogate doświadczenie rynkowe oraz najwyższej klasy specjaliści sukcesywni doszkalający się, by móc nadążyć za nowymi trendami marketingu internetowego.