Jak zwiększyć skuteczność reklamy w internecie?

Jak zwiększyć skuteczność reklamy w internecie?
Możliwość komentowania Jak zwiększyć skuteczność reklamy w internecie? została wyłączona, 08/02/2012, przez␣, w␣porady
Jeśli masz problem z poprawnym odczytaniem wiadomości obejrzyj wersję on-line.

PODBIJANIE OFERT – lepsze efekty reklamy

Czy wiesz, że większość Internautów przegląda średnio dziesięć pierwszych stron z wynikami wyszukiwania?

Co to oznacza dla agencji nieruchomości? Jeśli ogłoszenia będą miały wysoką pozycję na liście ofert, ich skuteczność będzie lepsza. Osiągniecie to dzięki podbiciom!

 

Dowód skuteczności podbić? Przedstawiamy statystyki dwóch ogłoszeń wynajmu mieszkania. Obie nieruchomości są położone w dzielnicy Mokotów w Warszawie.

Właściciel tego ogłoszenia codziennie podbijał swoją ofertę. Efekt? W ciągu dziesięciu dni ogłoszenie obejrzało 247 osób. Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania 11 856 razy i była widoczna na 5. pozycji.

Co się dzieje, jeśli nie podbijamy ofert? Osiągamy gorsze wyniki. Przykładem może być poniższa oferta. W ciągu dziesięciu dni przeczytało ją 17 osób. Ogłoszenie znajdowało się na 59. pozycji w wynikach wyszukiwania. Pojawiło się na liście ofert 77 razy.

Aby zwiększyć skuteczność swoich ofert skontaktuj się z naszymi konsultantami:

Norbert Bąbalicki | [email protected] | +48 534 877 727

Rafał Rogala | [email protected] | +48 793 901 700

Marcin Muszkiet | [email protected] | +48 793 037 087

Jakub Puc | [email protected] | +48 793 101 124

Iwona Kuchta | [email protected] | +48 793 101 125

Designed by Szybko.pl

Omnie Marta Kosińska

Zajmuję się analizowaniem wtórnego rynku nieruchomości. Pracę rozpoczęłam w agencjach Public Relations i reklamowych. W 2005 roku brałam udział w tworzeniu i wdrażaniu pierwszego serwisu spółki Szybko.pl - www.szybko.pl, a następnie kolejnych portali wprowadzanych na rynek przez Szybko.pl. Od grudnia 2005 przygotowuję analizy rynku nieruchomości, publikowane cyklicznie jako Raport Szybko.pl, Metrohouse i Expandera.