Home staging coraz bardziej popularny w Polsce

Home staging coraz bardziej popularny w Polsce
Możliwość komentowania Home staging coraz bardziej popularny w Polsce została wyłączona, 05/05/2014, przez␣, w␣architektura i design, Gdańsk, Gdynia, Headline, Kraków, miasta, mieszkania, mieszkaniowe, nieruchomości, Poznań, Sopot, sprzedaż, Warszawa, Wrocław, wynajem

W Stanach Zjednoczonych ta usługa jest znana od ponad 30 lat. Do Polski natomiast wkroczyła stosunkowo niedawno.

Home staging to profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. W USA klienci korzystają nie tylko z drobnych zmian, ale często decydują się na remonty i zmiany aranżacji, ponieważ badania rynku pokazują, że konsultacje z tzw. home stagerami przekładają się na większe szanse znalezienia klienta i zwrot kosztów poprawy stanu mieszkania lub domu.

W Polsce usługa sprowadza się na razie do niedrogich zmian kosmetycznych, które pomagają sprzedać mieszkanie bez większych upustów, ale nie gwarantują dużych zysków. Home staging staje się jednak w naszym kraju coraz popularniejszy. Korzystają z niego najczęściej mieszkańcy dużych miast i kurortów: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta, Zakopanego, Krakowa.

Bogata oferta na rynku nieruchomości sprawia, że aby przyciągnąć nabywcę, trzeba się bardziej starać. Stąd sięganie po home staging, z którego korzystają nie tylko biura nieruchomości, ale też prywatni właściciele, którzy nie mogą sobie poradzić ze sprzedażą lokali. — To już nie jest ciekawostka, lecz skuteczne narzędzie przyspieszenia transakcji. Analizy porównawcze wykazują, że nieruchomości po home stagingu dwukrotnie szybciej znajdują nabywców

Źródło:

http://nieruchomosci.pb.pl/

 

 

Omnie Anna Prorok

Współpracuje z portalem szybko.pl od 2012 jako ekspert w dziedzinie Nieruchomości na codzień . Zajmuje się redakcją newsów działów Polska, Regiony i Świat. W 2014 uczestniczyła w Targach Mieszkań i Domów organizowanych przez Nowy Adres jako prowadząca seminarium pt. Mieszkanie dla Młodych w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.