FACTORY Warszawa Annopol – fundamenty gotowe w 90%

Możliwość komentowania FACTORY Warszawa Annopol – fundamenty gotowe w 90% została wyłączona, 05/07/2012, przez␣, w␣Uncategorized

Na placu budowy największego w regionie centrum outlet – FACTORY Warszawa Annopol kończone są roboty ziemne i fundamentowe. Stan zaawansowania tych prac wynosi 90%. Pierwsze w prawobrzeżnej Warszawie centrum wyprzedażowe, zostanie otwarte dla klientów już w na początku 2013 roku.  

FACTORY Warszawa Annopol - wizualizacja

FACTORY Warszawa Annopol - wizualizacja

Trwające od lutego 2012 prace budowlane w najnowszym centrum FACTORY, wkraczają w kolejną fazę. Zrealizowano już 90% prac ziemnych i fundamentowych, co oznacza, że wkrótce rozpoczną się prace konstrukcyjne. Zgodnie z przyjętym harmonogramem, w czerwcu rozpoczęto wykonanie płyty posadzkowej pod część handlową przyszłego centrum.

Zaawansowanie prac ziemnych pozwala na równoległy montaż betonowych i stalowych elementów budynku. Prace zrealizowane są w 50%. Zgodnie z zapewnieniami generalnego wykonawcy, w obiekcie gotowych jest już większość słupów konstrukcyjnych, kluczowych dla montażu m.in. dźwigarów nośnych dachu. Stanowią one główne wsparcie dla przyszłej konstrukcji zadaszenia, którego budowa zaplanowana jest na pierwsze tygodnie lipca.

Kolejny etap budowy zakłada wykonanie przyłącz sieci energetycznej i cieplnej. Planowo postępujące prace budowlane umożliwiły zakończenie realizacji przyłącz kanalizacyjnych, zarówno deszczowych jak i wodociągowych.

Najnowsza inwestycja NEINVER Polska, będzie drugim i największym pod względem powierzchni sprzedażowej centrum outlet w Warszawie i regionie Mazowsza. Zlokalizowane w warszawskiej Białołęce, na działce pomiędzy ulicami Annopol, Toruńską i Białołęcką, centrum o powierzchni 19 700 mkw.  pomieści 120 sklepów popularnych marek, głównie odzieżowych. Do dyspozycji klientów zostanie oddany parking z miejscami dla 800 samochodów. Po zakończeniu przebudowy Trasy Toruńskiej z centrum miasta będzie można dojechać do FACTORY w Białołęce w kilkanaście minut.

Formuła centrum wyprzedażowego FACTORY pozwala na zakup produktów w centach od 30 do 70% niższych, niż w tradycyjnych centrach handlowych. Taką ofertę będą proponować klientom FACTORY Warszawa Annopol m.in. marki Tom Tailor, VIP Collection, Tommy Hilfiger, Big Star, Lee Cooper, Levis, Rey Jay, Cross, Soda, Vero Moda, Wittchen i Digel. Centrum jest zaprojektowane z dbałością o środowisko. FACTORY Warszawa Annopol jest pierwszym centrum outlet w Polsce z certyfikatem BREEAM, przyznanym już na etapie projektu. Poświadcza on, że obiekt jest realizowany w zgodzie z założeniami zrównoważonego budownictwa. Inwestycja warta 35 mln euro, jest budowana przy współpracy z firmą Budimex – generalnym wykonawcą. Projekt architektoniczny przygotowało biuro APA Wojciechowski.

FACTORY Warszawa Annopol będzie piątym centrum wyprzedażowym Neinver Polska. Deweloper i inwestor centrów outlet, po zakończeniu obecnej inwestycji, będzie zarządzał łącznie 84 000 m2 powierzchni handlowej pod marką FACTORY. Budowa centrum jest zwieńczeniem dziesięciolecia istnienia rynku outlet w Polsce. Pierwszym polskim centrum outlet było uruchomione w 2002 roku FACTORY Warszawa Ursus.

Omnie NEINVER

Avatar
NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. NEINVER posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży nieruchomości, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech , we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii. Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W 2009 roku NEINVER skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”. NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości. W Polsce NEINVER obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158 500 mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej. W 2002 NEINVER uruchomił pierwsze w kraju centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus. W 2007 powstała Galerii Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce - za realizację której firma otrzymała tytuł „Budowa Roku”. W 2008 NEINVER zrealizował autorską koncepcję FUTURA Park, łączącą centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym we Wrocławiu. Otwierając w 2011 roku FUTURA Park Kraków, NEINVER pioniersko połączył oba koncepty sprzedażowe pod jednym dachem. Krakowski FUTURA Park to pierwszy w Polsce istniejący kompleks handlowy z certyfikatem BREEAM, potwierdzającym najwyższe standardy ekologiczne budynku. Od 2009 roku NEINVER realizuje największy z dotychczasowych projektów – rewitalizację centrum Katowic. Inwestycja obejmuje budowę nowego dworca kolejowego oraz układu komunikacyjnego wokół, budowę Galerii Katowickiej i budynku biurowego, a także podziemnego dworca autobusowego. *** NEINVER Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów. Firma koncentruje się na podejmowaniu działań zmierzających do regularnego wzrostu wartości nieruchomości. Obecnie NEINVER Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158 500 mkw. W portfolio firmy znajdują się centra outlet: FACTORY Warszawa, FACTORY Wrocław, FACTORY Poznań, FACTORY Kraków, parki handlowe FUTURA we Wrocławiu i Krakowie, oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.