f25 ponownie dla Home Broker

Możliwość komentowania f25 ponownie dla Home Broker została wyłączona, 02/06/2014, przez␣, w␣komercyjne, marketing nieruchomości

Home Broker, jeden z największych pośredników nieruchomości na polskim rynku, od maja  2014 roku rozszerza swoje działania promocyjne w Internecie, dzięki serii animacji 2D.
Za realizację odpowiedzialny jest dom produkcyjny f25.

Animacja OKOLICA jescolorst pierwszym z planowanych odcinków serii dotyczących kupna nowego mieszkania, problemów, jakie mogą mieć przyszli kupcy mieszkań i proponowanych rozwiązań. Pierwszy odcinek poświęcony jest planom zagospodarowania danego terenu oraz ryzyka związanego z tym – wybudowania drogi ekspresowej tuż obok naszego wymarzonego, spokojnego osiedla.

Materiał będzie wykorzystywany przez Home Broker przede wszystkim w działaniach on-line. Zostanie on umieszczony na YouTube, Vimeo i profilu Facebookowym firmy. Będzie stanowić element kampanii online oraz mailingów kierowanych do klientów.

„Od początku 2014 roku koncentrujemy swoje aktywności na działaniach online, przede wszystkim z wykorzystaniem formatu jakim są animacje 2D. Ponieważ spotykają się one
z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych klientów, zdecydowaliśmy o kontynuowaniu tej formy promocji i komunikacji. Dzięki animacjom w ciągu zaledwie kilku minut możemy przekazać treści, które nasi obecni i potencjalni klienci powinni mieć na uwadze i to niezależnie, czy korzystają z naszych usług, czy nie. Myślę, że to sprawia, że są one tak popularne.”
– dodaje Jacek Zalewski, specjalista ds. marketingu Home Broker.

Za realizację animacji odpowiada dom produkcyjny f25.

Animację można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=fmTEi1FnNsw

Omnie Juicy Relations

Avatar
Juicy Relations jest zespołem ekspertów działającym na pograniczu Public Relations, Human Resources i doradztwa strategicznego. Agencja powstała w wyniku przekonania, że obsługa Klienta jest równie ważna co promocja firmy. Wspólnie z Klientami Juicy Relations wypracowuje najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych warunków i potrzeb